Aktualitás

 

Nincs megállás

Nincs megállás 

- előzetes a Horizont Magazin következő számából                                                                                                                  

 

Még csak február van, de a Hungaropharma munkatársai teljes gőzzel szervezik a májusi, immár III. grandEXPO-t, a gyógyszerészek és gyógyszergyártók közös nagy találkozóját.   „Talán pont az a Hungaropharma karmája, hogy nincs megállás” -  vallja Füzesi Judit, a piacvezető vállalat kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettese.

Vele beszélgetünk az ágazat igényeiről, hogy miért van egyre nagyobb szükség a személyes élményekre, az emberi kapcsolatokra, a megújulásra.

 

Amikor az újságíró leül Füzesi Judittal beszélgetni, nem feledkezhet meg arról, hogy egy piacvezető cég közgazdászával beszél, aki a lokális és a nemzetközi gazdasági trendeket látva hoz döntéseket. Őszintesége, gyors lényeglátása meglepi a partnereit, mint ahogy az a szenvedély is, ahogyan tiszteletbeli gyógyszerészként az ágazatról vall. A grandEXPO az Ő csapatának boszorkány konyhájából indult, de annak sikeréhez, a Hungaropharma valamennyi szakterülete plusz munkájával hozzájárul.  

 

Mivel magyarázza a 3 éve elindított rendezvény sikerét?

Digitális világban élünk, ugyanakkor kellenek a valós térben és időben eltöltött személyes élmények. Nem is olyan régen, sokan – talán mi is -azt gondoltuk, hogy leáldozott a rendezvények csillaga, ugyanakkor még is az látszik, hogy ennek pont az ellenkezője igaz. Nem kérdés, hogy az életünk egyre több módon és egyre nagyobb felületen szörfözik az interneten, önjáró és magabiztos az on-line világban. Éppen ezért hiszünk abban, hogy minden minőségi élmény, amit off-line kapunk, felértékelődik, így igyekszünk ebben az irányban is keresni az újabb utakat.

 

Amikor elhagyta az utolsó vendég a Groupama arénát 2017-ben, már elkezdték szervezni az ágazat 2018-as dzsemboriját. Miért csinálják?

A Hungaropharma évek óta innovátorként generál újabb ill. újszerű piaci valamint az iparághoz méltó kommunikációs eszközöket. Alapvetően iparág specifikus know-how-ban, minőségi és szakmai tevékenységben élen járunk. Ennek kapcsán felelősségünk is adott, és nem csak meg kell, hanem meg is akarunk felelni a vertikum minden szereplőjének, azok elvárásainak, a doboz-azonosítástól kezdve a hűtő-fűtő autókon keresztül, a vásárlási élmény központú fogyasztóig egyaránt.

Nem tekinthetünk el attól, hogy egyszer úgy is eljön az igazság pillanata, kilépünk a gyártó vagy a patikus elé, ahol megmérettetünk.

Már szinte rá vagyunk kattanva, mondhatnám úgy is, hogy zsigerből érezzük, van még itt több valamint másik út is.

Talán pont az a Hungaropharma karmája, hogy nincs megállás.

Talán pont az a Hungaropharma sikerének egyik kulcsa, hogy a már új és megkezdett úton megállás nélkül halad előre, még ha időnként vannak újabb elágazások, kitérők és kanyarok is benne.

A cikk folytatását megtalálja a Horizont magazin következő számában